Alegeti super-masina favorita

luni, 31 martie 2008

Noul Porsche Carrera GT

Super masini Porsche
Istoria Porsche-ului
Porsche galerie foto/video




Pret minim

CCP :95.276 €

DDP :123.995 €

Pret maxim

CCP :95.276 €

DDP :123.995 €


Desi Porsche Carrera GT nu mai este in productie, ramane un model de care tunerii importanti nu pot uita. Astfel, specialistii in tuningul de modele Porsche, Edo Competition, a pregatit un pachet de performanta pentru celebrul model sport, pachet care poate oferi pana la 770 CP.

Edo a facut modificari la sistemul de admisie, a recalibrat motorul si a imbunatit performantele aerodinamice ale masinii. La partea exterioara sunt vizibile prizele de aer mult mai mari si sistemul de evacuare ultra-performant din otel inoxidabil.

Sistemul de evacuare impresionant este dezvoltat cu ajutorul softului dynamometru, ceea ce a dus la o buna configurare a puterii motorului si a transmisiei.

Edo a dotat Carrera GT cu suspensii ajustabile, prevazute cu amortizoare si dezvoltate in colaborare cu KW. Ultimele retusuri la Carrrera GT constau in implementarea jantelor de 18 inch si utilizarea pneurilor Michelin Pilot Sport Cup, de 345 mm.

Super masini Porsche
Istoria Porsche-ului
Porsche galerie foto/video



Super masini Porsche
Istoria Porsche-ului
Porsche galerie foto/video


Super masini! Masini de vis! Masini de lux! aici pe MASINIDEVIS.BLOGSPOT.COM. Alegeti super-masina favorita si profita de informatiile despre ea.

duminică, 30 martie 2008

Istoria Porsche-ului

Super masini Porsche
Istoria Porsche-ului
Porsche galerie foto/video




Istoria Porsche-ului inseamna de fapt istoria unei familii: Porsche!


Istoria familiei Porsche s-a conturat de-a lungul anilor în jurul personalităţii lui Ferdinand Porsche. Născut în 1875 în Boemia, Ferdinand a inventat celebra Volkswagen Beetle (Broscuţa) după o tinereţe marcată de numeroase invenţii, printre care şi primul automobil cu transmisie integrală ce avea câte un motor dispus la fiecare butuc de roată.

Ferdinand Porsche a fondat în 1931 compania independentă de automobile sportive, actuala "Dr. Ing. h.c.Ferdinand Porsche" AG, pentru ca după război copiii săi, Ferdinand "Ferry" şi Louise (căsătorită cu dr. Anton Piech) să pună bazele viitoarei companii de distribuţie Porsche Holding în Austria.

Generaţiile următoare aveau să îşi pună şi ele amprenta asupra tradiţiei Porsche. În timp ce Ferdinand Alexander Porsche se remarca prin crearea celebrului model Porsche 911 – asemănările de design cu "Broscuţa" sunt evidente mai ales la partea frontală şi la faruri - fiul Louisei, Ferdinand Piech va deveni unul dintre cei mai apreciaţi manageri ai industriei auto mondiale. Perioada în care acesta a condus Volkswagen AG este considerată ca fiind una dintre cele mai prolifice din istoria concernului german.



Super masini Porsche
Istoria Porsche-ului
Porsche galerie foto/video


sâmbătă, 22 martie 2008

Nissan Maxima

Nissan
Istoria Nissan-ului
Nissan galerie foto/video













Nissan
Istoria Nissan-ului
Nissan galerie foto/video
Nissan Maxina

Istoria Nissan-ului

Nissan
Nissan galerie foto/video
Nissan Maxina





primul vehicol cu 3 roti

1911: Yoshisuke Aikawa infiinteaza Tobata Casting Co.Ltd.
1914: Apare prima masina produsa de fabrica Kaishinsha Jidosha, avand 2 cilindrii , cei 10CP dezvoltand o viteza maxima de 32 km/h. Numele i-a fost dat dupa cei trei parteneri ai lui Hashimoto: Den, Aoyama, Takeuchi (DAT). Rezistenta, atractivitatea au devenit principiile pe care s-a bazat intreaga linie de productie.

Datsun - "patul lui DAT"

1920:
Inginerul american William Gorham lanseaza primul vehicul cu trei roti din Japonia. El a fost responsabill pentru infiintarea fabricii Yokohama.
1921: Vehicului cu trei roti in stil Gorham evolueaza pana la modelul cu patru roti si 8,4CP.
1929: Takasi Doto preia de la Hashimoto functia de designer sef la DAT Motors.
1930: Incepe productia cu o masina mica, imbunatatita, numita Datsun "fiul lui DAT". Prototipul era echipat cu un motor de 500cc, deoarece masinile care aveau cilindre mai mici de 500cc nu primeau licenta.

Datsun Sedan

1934: Constructia uzinei Yokohama este completa, se incepe productia.
1935: Datsun 14 a fost lansat in februarie. In aprilie uzina produce modelul Datsun Sedan, productia lunara ajungand la 8,000 de masini.
1937: Un numar de 10,000 de masini Datsun sunt fabricate intr-un proces complet la uzina Yokohama. Acesta este un moment important deoarece esta corba de primele modele produse in serie mare.
1938: Datsun se concentreaza asupra modelelor militare.

Datsun 223

1939:
Dupa succesul avut cu modelul DAT, urmatorul proiect avea in vedere realizarea unei masini mai mari.
1941: Fabricile Nissan opresc productia de masini in perioada celui de-al II-lea Razboi Mondial pentru a se concentra asupra avioanelor si vehiculelor militare.
1946: In luna mai este reluata productia de automobile.

Bluebird 410

1951:
Se naste modelul Patrol, prima masina cu tractiune pe toate cele 4 roti si motor cu 6 cilindri.
1952: Are loc lansarea Datsun Sports Domestic cu motor de 860cc. Aceasta masina a fost creata pentru a veni in intampinarea cerintelor publicului pentru performanta. Astfel s-a putut demonstra forta cu care renastea industria automobillelor in Japonia dupa razboi.
1953: Apare noul Datsun 110 Sedan 860cc si 25CP. Acest model a fost creat pentru a fi competitiv pe pietele internationale.

Datsun Truck tip 720

1956.
Datsun 223 primeste premiul Mainichi pentru "cel mai original design al unei masini"
1957. Se lanseaza primul model Skyline avand ca atu viteza maxima pe care o putea atinge 125km/h si modelul Datsun Sport (S211), care a stat la baza modelului de mai tarziu Fairlady.
1959. Este produs luxosul model Cedric 30, inlocuind modelul Austin. Se lanseaza primul Bluebird 310.
1962. Nissan incepe sa exporte automobile in Europa.
1963. Modelul Bluebird 410 devine cea mai bine vanduta masina din Japonia odata cu lansarea modelului Cedric Special.

Bluebird

1964.
Yukata Katayama devine presedinte al Nissan SUA. El a fost unul din cei aflati in spatele proiectului pentru designul modelului 240S care s-a bucurat de un succes enorm.
1966. Prima generatie a modelului Datsun Sunny 1000 debuteaza in Japonia in aprilie.
1968. Fairlady 2000 se lanseaza cu o imagine extraordinara pentru piata internationala. Nissan R380 II doboara recordul international de viteza.

Primera in 3 volume

1968.
Fairlady 2000 se lanseaza cu o imagine extraordinara pentru piata internationala. Nissan R380 II doboara recordul international de viteza.
1968. Apare primul model Patrol Pick Up 4x4 si Datsun Coupe care este combinatia ideala a calitatilor functionale si economice.
1970. Nissan Sunny 1200 inlocuieste vechiul model Sunny 1000. Se lanseaza sedanul Cherry, care este un nou concept in segmentul masinilor mici. Cu modelul Bluebird Nissan invinge in Safari Rally.
1973. A doua generatie Nissan Sunny a fost ales de U.S. EPA cea mai economica masina. In acelasi an se lanseaza modelul Violet destinat familistilor.
1974. S-au vandut in Japonia peste 10.000 de Nissan Patrol.
1975. Nissan Silvia isi face debutul in sectorul masinilor sportive din SUA. Echipat cu un performant sistem antipoluant, se produce si in europa sub numele de 200SX. Se instaleaza prima linie de asamblare cu roboti.
1979. Nissan Design International (NDI) se stabileste in SUA. Se lanseaza Datsun Truck tip 720.
1982. Pentru prima data in istoria raliului Safari o masina castiga 4 ani la rand aceasta competitie. Acest succes i se atribuie lui Datsun Violet.
1983. In luna ianuarie Nissan Iberica SA incepe productia modelului Patrol.
1984. Nissan Motor Manufacturing se infiiteaza si in UK incepand si constructia unei fabrici in orasul Sunderland.
1985. In US debuteaza modelul Sentra.
X-TRAIL Nissan Motor Manufacturing incepe productia modelelor Bluebird.
1989. Se lanseaza modelul Primera, mult mai apropiat ca stil de modele europene.
1991. Isi face aparitia pe piata din Europa modelul super sport 200SX.
1992. Este anul in care Nissan Micra ajunge la un perfect balans intre design, performante si confort.
1993. In Europa si Japonia, Micra este ales "Car of the Year". Nissan Motor Iberica lanseaza modelele Terano II 4x4 si Serena.
1994. Se lanseaza modelul european de lux Maxima QX.
1995. Construit pentru a fi folosit in viata de zi cu zi, se lanseaza in Europa modelul Almera.
1998. Micra primeste modificari atat la exterior cat si la interior. Noul Patrol GR este "utilat" cu un motor de 2.8 litri cu turbo si intercooler. Se lanseaza noul Primera in 3 volume si Wagon.
1999. Nissan incepe o alianta cu firma Renault. In Japonia iese la vanzare un miniautomobil electic.
Soseste noul model european Almera, iar Tino se lanseaza la salonul de la Geneva.
2000. Din luna septembrie modelul Tino incepe sa umble prin Europa.
2002. In 2002 Nissan a lansat noua Primera special conceputa pentru Europa, fabricata in Anglia. Tot in acest an Nissan a patruns si pe piata SUV-urilor cu noul model X-TRAIL.



Nissan
Istoria Nissan-ului
Nissan galerie foto/video
Nissan Maxina

Nissan

Istoria Nissan-ului
Nissan galerie foto/video
Nissan Maxina


Masina de oras Nissan
Qashqai


Qashqai a primit punctajul maxim la testul de siguranta facut de Euro NCAP. Euro NCAP a anuntat astazi rezultatele testului de siguranta facut pentru Nissan Qashqai. In istoria de 10 ani a Euro NCAP, Nissan Qashqai este cel mai bine punctat model. Qashqai a inregistrat punctaj aproape maxim la impactul frontal, la impactul lateral si la testul cu stalpul si a inregistrat un punctaj foarte mare la protectia pasagerilor copii. Qashqai a facut o impresie buna si la protectia pietonilor, fiind unul dintre putinele SUV-uri care a facut performanta la acest tip de test. Adrian Hobbs, secretar general la Euro NCAP, a declarat: "Felicitari Nissan! Rezultatul este impresionant, mai ales daca avem in vedere ca Qashqai este o premiera pentru Nissan in aceasta clasa".



Motor




Nivel emisii: Euro 4


Numar de cilindri. Configuratie: 4, in linie





Tren de rulare




Sistem de franare fata: discuri


Sistem de franare spate: discuri





Greutati si dimensiuni




Masa propie autosasiu: 1582/1653 kg


Masa totala (A/T): 2085 kg





Performante




Emisii CO2: 174 g/km


Consum de combustibil mixt: 6,6 L/100 km

Viteza maxima: In curs de omologare km/h





Grila fata in culoarea caroseriei


Oglinzi electrice, incalzite, in culoarea caroseriei



Manere usi negre


Proiectoare de ceata



Jante otel 16"


Geamuri electrice fata


Geamuri electrice spate


Computer de bord



Comenzi audio pe volan


Indicator temperatura exterioara



Scaun sofer reglabil pe inaltime


Bancheta fractionabila 60 /40



Aer conditionat cu reglare manuala


Torpedou cu sistem de racire



Filtru polen


Radio CD (cu bluetooth) + 4 boxe



Reglaj volan pe inaltime + telescopic


Airbaguri sofer + pasager



Airbaguri laterale +airbaguri laterale tip perdea


ABS + EBD + asistenta la franarea de urgenta



Sistem imobilizare NATS

PRET fara TVA: 21.815€ PRET cu TVA: 25.960€

Istoria Nissan-ului
Nissan galerie foto/video
Nissan Maxina


(In plus fata de dotarea standard)


Manere usi in culoarea caroseriei


Jante aliaj 16"



Aer conditionat automat cu reglare separata stanga - dreapta


Stergator parbriz cu senzor de ploaie



Oglinzi vopsite in culoarea caroseriei


Cotiera centrala spate cu suport pentru pahare



Volan si schimbator de viteze imbracate in piele

PRET fara TVA: +1.462€ = 23.277€ PRET cu TVA: 27.700€

Pachet Confort si Siguranta (P1) - disponibil pentru 1.6l si 1.5l dCi


Cruise Control


ESP (control dinamic al stabilitatii)



2 boxe suplimentare + magazie 6CD (in bord)


Senzor de parcare spate


PRET cu TVA: + 1100€



Pachet Navigatie (P2)


Sistem de navigatie cu DVD cu display central full color 7" si camera de luat vederi pentru marsarier, lector MP3

PRET cu TVA: + 1500€



Pachet Eleganta (P3)


Jante aliaj 17"


Cheie inteligenta



Plafon vitrat

PRET cu TVA: + 1280€


Pachet VIP (P4)- disponibil pentru 2.0l benzina Tekna Plus


Sistem de navigatie cu DVD cu display central full color 7" si camera de luat vederi pentru marsarier, lector MP3


Faruri cu Xenon


PRET cu TVA: + 1750€



Ambianta Acenta (disponibila numai pentru 1.6l, 2.0l benzina)

PRET cu TVA: + 0€



Cutie de viteze automata (2,0l diesel)

PRET cu TVA: + 1700€



Cutie de viteze automata M-CVT (2,0l benzina)

PRET cu TVA: + 1700€
Reguli de comanda pentru pachetele optionale:
- Pachetul Navigatie (P2) se comanda obligatoriu cu Pachetul Confort si Siguranta (P1)
- Pachetul Eleganta (P3) se comanda obligatoriu cu Pachetul Confort si Siguranta (P1)

Nissan
Istoria Nissan-ului
Nissan galerie foto/video
Nissan Maxina


Daca vrei sa castigi peste 2000 de lei click mai jos!

Masini de lux! Masini! Jocuri cu masini! Banere