Alegeti super-masina favorita

joi, 10 martie 2011

Scurt istoric Kia Borrego

              Prima lovitura in  vanzari a lui Kia Borrego a fost in 2008 unde sa vandul foarte mult modelul din 2008. Acest Suv cu patru usi de marime medie a debutat pentru public in 2005 la North American International Auto Show. Cu toate acestea, la momentul respectiv, Kia sa referit la modelul ca "Mesa." Modelul de producţie, care purta numele Borrego a fost prezentat in 2008 la Nord American International Auto Show. Principalele puncte care reprezinta modelul au fost sarace si au ridicat multe critici. Borrego nu avea nimic care sa-l diferentieze de celelalte marci pur si simplu nu avea nico o caracteristica aparte pentru a fi un model unic. Kia a ridicat din umeri la criticile presei si cu toate acestea Borrego a devenit unul dintre cele mai bine vandute modele.




             Borrego, este denumit ca Mohave în Coreea si este disponibil cu două opţiuni de motor, fie cu un motor V6 de 3.8L sau cu un motor V8 4.6L. In timp ce criticile privind slaba economie de combustibil ale lui Borrego continuau sa se auda, extravagant producatorul a decis să aplice un motor diesel în modelul din 2010.

70 de comentarii:

  1. Nu avea nici o caracteristica aparte dar cu toate astea s-a vandut foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)...!!!As dori si eu o masinuta asa:X

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place ... dar nu mi se potriveste:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu m ar deranja sa primesc cheile de ziua mea..:D

    RăspundețiȘtergere
  5. am auzit ca sunt foarte bune masinile de la kia:D

    RăspundețiȘtergere
  6. am vazut in plina actiune o masina ca asta si e superba nu alta...

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mult,o masina cu care poti ajunge oriunde..si incapatoare...ce iti mai poti dorii decat companie pe masura..;))

    RăspundețiȘtergere
  8. Am inteles ca sunt destul de bune masinile de la Kia ...

    RăspundețiȘtergere
  9. nu stiam lucrurile acestea despre aceasta bijuteri!

    RăspundețiȘtergere
  10. un adevarat bolid pentru pasionati!! Si cu valoare!

    RăspundețiȘtergere
  11. Este o masina buna cat de cat...depinde si de asteptarile pe care le ai...

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu as refuza asa ceva daca as primi cadou :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Am auzit ca e foarte buna...si nu consuma asa mult

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu prea am auzit de kia...ca ar fii model asa de bun..acum nu stiu ..:-??

    RăspundețiȘtergere
  15. Este foarte buna pe teren accidentat am auzit..asa pentru Bucuresti!:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Este foarte buna in mai orice conditii:)

    RăspundețiȘtergere
  17. arata bine ca masina dar nu sunt fan kia

    RăspundețiȘtergere
  18. Daca as primi cheile nu as spune nu ofertei! :P

    RăspundețiȘtergere
  19. Super masina,mi as dorii si eu asa ceva!:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Mi ar placea si mie o masina asemanatoare!:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Hm...cred ca pot sa mi o cumpar..intr o alta viata..!:)

    RăspundețiȘtergere
  22. super masina!:)imi place extrem de mult..:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna si kia :D abea astept sa fac rost de bani :x

    RăspundețiȘtergere
  24. chiar a dat lovitura atunci cand a aparut si se mentine pe piata de masini si in ziua de azi

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu prea mi place mie kya..dar nu as refuza o asemenea masina..

    RăspundețiȘtergere
  26. Foarte frumusel si acest Kia :) Multi vad, putini au sansa de a'l avea.. :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Foarte frumoasa si aceasta masina :) Mi'ar placea asa ceva :D

    RăspundețiȘtergere
  28. am inteles de la o fosta profesoara ca e foarte buna masina...

    RăspundețiȘtergere
  29. Consider ca este o masina perfecta de drum lung!

    RăspundețiȘtergere
  30. Foarte draguta si aceasta Kia Borrego:) Este perfecta pt familie, si pt drumurile lungi :x

    RăspundețiȘtergere
  31. Cred ca peste vreo 20 de ani o sa imi permit si eu una..

    RăspundețiȘtergere
  32. Asta da masina pentru o familie numeroasa!

    RăspundețiȘtergere

Daca vrei sa castigi peste 2000 de lei click mai jos!

Masini de lux! Masini! Jocuri cu masini! Banere