Alegeti super-masina favorita

sâmbătă, 2 februarie 2008

Audi - supermasina anului 2007

Audi

Audi scurt istoric

Audi galerie foto

Cine doreste sa fie pe primul loc, are nevoie de solutii, fara nici un compromis. Cautati un automobil care sa va transporte atat la servici cat si catre cele mai indeparatate destinatii montane? Un autmobil elegant si puternic, care sa exceleze prin oferta de spatiu dar si prin dinamica? Descoperiti Audi Q7 precum si alte modele!



A 20-a victorie consecutiva pentru Audi in categoria LMP1D
Debut palpitant pe circuitul stradal din Detroit
Audi castiga titlul constructorilor pentru a opta oara la rand


In cea de-a zecea etapa din American Le Mans Series, pe noul circuit stradal din Detroit (statul Michigan), Audi a demonstrat performantele impresionante ale motoarelor echipate cea mai moderna tehnologie diesel. Prototipul Audi R10 TDI pilotat de Emanuele Pirro (Italia) si Marco Werner (Germania) a fost la conducere pana cu patru tururi inainte de finalul celor doua ore si 45 minut - durata unei curse in ALMS. Intr-un duel palpitant, cei doi au fost invinsi de prototipul Porsche - mult mai usor conform regulilor din categoria LMP2 - pentru 5,9 secunde.


Rinaldo Capello (Italia) si Allan McNish (Scotia), in cel de-al doilea prototip Audi, au completat o performanta excelenta a echipei: locul al treilea in clasamentul general si al doilea in cel al clasei LMP1. Gratie celei de-a 20-a victorii consecutive pe care o obtine in categoria LMP1, "regina claselor" pentru prototipurile Le Mans, Audi si-a asigurat, cu doua etape inainte de finalul stagiunii, titlul constructorilor pentru a opta oara la rand.

Cele doua prototipuri Audi R10 TDI, care au luat startul din a patra linie a grilei, au oferit spectatorilor un show veritabil. In prima ora a cursei, Marco Werner a venit la standuri pentru o penalizare "stop-and-go", dar a reusit sa ajunga pana pe pozitia a treia. Emanuele Pirro, care a preluat volanul in timpul unei neutralizari, a demonstrat - la repornirea cursei - puterea modelului Audi R10 TDI si a urcat direct pe primul loc. In ultimele 35 de tururi, el a avut o disputa aprinsa cu Romain Dumas (Porsche) si si-a aparat pozitia pana in turul 102 din totalul celor 106 parcurse. Cand Dumas a trecut in frunte, cele doua prototipuri s-au atins usor. Pirro a revenit pe primul loc, dar pentru un scurt interval, fiind redepasit si cedand victoria la "general" pentru aproape sase secunde.

Rezultatele de la Detroit

1. Romain Dumas/ Timo Bernhard (Porsche) 106 tururi/ 2h45m36,179s
2. Emanuele Pirro/ Marco Werner (Audi R10 TDI) +5,948s (1o LMP1)
3. Rinaldo Capello/ Allan McNish (Audi R10 TDI) +17,970s (2o LMP1)

4. Andy Wallace/ Butch Leitzinger (Porsche) +22,242s
5. David Brabham/ Stefan Johansson (Acura/Honda) +22,569s
6. Adrian Fernandez/ LuisDiaz (Acura/Honda) +23,887s
7. Chris Dyson/ Guy Smith (Porsche) +41,513s
8. Jamie Bach/ Ben Devlin (Lola-Mazda) +1 tur
9. Sascha Maassen/ Ryan Briscoe (Porsche) +2 tururi
10. Johnny O’Connell/ Jan Magnussen (Corvette) +3 tururi


Cea mai sportiva berlina medie

Audi deschide noi orizonturi. A4 este berlina sportiva care duce Audi intr-o noua dimensiune a acestei clase medii, prin prezenta superba pe drum. Motorizarile noului model, atat TDI cat si cu aprindere prin scanteie - ambele cazuri cu injectie directa de carburant - combina puterea cu eficienta maxima. Trenul de rulare dinamic si utilizarea a numeroase tehnologii importate direct de la clasele superioare confirma din nou ca Audi este lider in domeniul know-how-ului tehnologic. Noul Audi reprezinta un nou mod de a conduce, spune constructorul. Va fi disponibil la vanzare la finalul lunii noiembrie 2007 la un pret de baza incepand de la 24.100 euro fara TVA.

Noul A4 abordeaza un design sportiv si un caracter progresiv: linii exterioare dinamice care transmit perfectiunea tehnica atinsa de constructorul german. Cu o lungime totala de 4.7 metri, berlina are o prezenta impunatoare pe drum si ofera pasagerilor spatiu amplu si iluminare naturala fara cusur. Calitatea fabricatiei este specifica Audi: fara compromisuri. Comenzile sunt dublate de sistemele de asistare inovative si sistemele multimedia. In zona de securitate, marca cu patru cercuri impune noi standarde: actiunea coordonata a airbagurilor si a limitatoarelor de forta in centurile de sigurnata protejeaza pasagerii eficient.




Comparat cu modelul precedent, A4 are proportii noi, mai sportive. Consola fata a fost scurtata drastic; capota si ampatamentul sunt mai mari ca pana acum. In zona tehnica, diferentialul a schimbat locul cu ambreiajul (sau convertorul de cuplu), facand posibila mutarea puntii fata cu 154 mm. Aceasta solutie inovativa asigura o distributie ideala a maselor pe cele doua punti. Noul Audi A4 este cea mai sportiva berlina in segmentul mediu: agila, usoara si foarte manevrabila. Suspensia dinamica este total noua, majoritatea componentelor fiind fabricate din aluminiu, asa cum obisnuieste Audi. Rezultatele sunt impresionante: comportament dinamic impresionant si precizie fara efort.




Noi optiuni high-tech fac experienta la volanul lui A4 si mai fascinanta: Audi drive ajusteaza caracteristicile motorului, cutiei de viteze automata, directiei si suspensiei dinamice pentru a se potrivi cu preferintele celui de la volan in orice moment. Audi dynamic steering variaza raportul in functie de viteza masinii si tine A4-ul stabil chiar si cand se conduce la limita, facand modificari mici si aproape instantanee ale unghiului de virare. Sistemul de control al suspensiei variaza setarile amortizoarelor hidraulice independent pentru a combina stilul sportiv cu maximum de siguranta.

Noul Audi A4 este lansat cu cinci motorizari, gama de putere variind de la 105 kW (143 CP) pana la 195 kW (265 CP). Motorul pe benzina cu patru cilindri este, ca si dieselurile, turboalimentat, si ambele tipuri de motoare folosesc injectia directa de combustibil. Toate motoarele ofera putere si transforma condusul in placere datorita eficientei si consumului scazut de carburant.



Sunt disponibile mai multe variante de transmisie: o cutie manuala cu sase trepte, transmisia automata tiptronic, transmisia cu variatie continua multitronic iar puterea se poate transfera catre puntea fata sau catre toate rotile prin intermediul sistemului quattro care a fost imbunatatit pentru a livra performanta si mai dinamica.

Audi

Audi scurt istoric

Audi galerie foto











Audi

Audi scurt istoric

Audi galerie foto

Un comentariu:

Daca vrei sa castigi peste 2000 de lei click mai jos!

Masini de lux! Masini! Jocuri cu masini! Banere